Kā rīkoties, ja noticis negadījums?

Arī pat visrūpīgāk izplānotajos darījuma braucienos var atgadīties kas neparedzēts. Atceries, kā šādās situācijās rīkoties, lai nevēlamais atrisinātos raitāk.

  • novērtē radušos situāciju un dari visu iespējamo, lai mazinātu negadījuma sekas
  • ja nepieciešama medicīniskās palīdzības organizēšana vai pakalpojuma apmaksas garantija, sazinies ar mūsu diennakts palīdzības dienestu SIA InterAssist zvanot +371 66778801 (palīdzība visu diennakti 7 dienas nedēļā, saruna iespējama latviešu, krievu vai angļu valodā) vai rakstot uz e-pastu: help@interassist.lv
  • ja nav nepieciešama medicīniskās palīdzības organizēšana, tad ziņo mums par notikušo, zvanot uz klientu atbalsta dienestu (+371) 67081887, darba dienās no 08:00 līdz 18:00, vai aizpildot pieteikumu elektroniski
  • saglabā un iesniedz mums visus dokumentus, kas apstiprina apdrošināšanas gadījuma iestāšanos vietu, laiku, citus būtiskus apstākļus un zaudējumu apjomu (ārsta, policijas vai lidostas izziņu, čekus, rēķinus un citus dokumentus)