Darbs un prakse ERGO
Mēs esam mūsdienīgs, atvērts un stabils uzņēmums, kas piedāvā daudzveidīgas karjeras iespējas starptautiskā vidē, profesionālo attīstību un izaugsmi.
ERGO ir viens no vadošajiem apdrošinātājiem Latvijā un Baltijā. ERGO uzņēmumos Baltijā strādā vairāk nekā 1300 darbinieku un vairāki simti starpnieku, aģentu. Darbinieki ir mūsu panākumu atslēga. Mūsu darbinieki ir ar daudzveidīgu profesionālo pieredzi un izglītību.
ERGO ir ierindojies 38. vietā Labāko darba devēju TOP 50 un 8. vietā Finanšu nozares TOP 10 kategorijā, kā arī ir ieguvis Ģimenei draudzīga komersanta statusu un Platīna kategoriju Ilgtspējas indeksā.
Dažādība un iekļaušanas kultūra ir daļa no ERGO. Mūsu mērķis ir veidot atbalstošu, iedrošinošu un iesaistošu vidi, kurā katra komandas dalībnieka balsij ir nozīme. Mēs nodrošinām vienlīdzīgas iespējas visiem kandidātiem neatkarīgi no rases, ādas krāsas, reliģijas, dzimuma, seksuālās orientācijas, dzimuma identitātes un nacionālās izcelsmes.
Aicinām komandā kompetentus, motivētus, enerģiskus, komunikablus un uz sadarbību orientētus cilvēkus. Saviem darbiniekiem mēs piedāvājam profesionālus izaicinājumus un izaugsmes iespējas kā Latvijas, tā Baltijas un starptautiskās ERGO Grupas ietvaros. Mēs augstu novērtējam savu darbinieku iniciatīvu, ieguldījumu un iesaistīšanos. Mēs ne tikai veiksmīgi strādājam kopā gan komandā, gan arī individuāli, lai sasniegtu nospraustos mērķus, bet arī kopīgi atpūšamies dažādos pasākumos.
Pievienojies ERGO profesionāļu komandai!
Sūti mums savu CV ar pieteikuma vēstuli uz e-pastu personals@ergo.lv
Prakse ERGO
Mēs novērtējam jaunos speciālistus, kuri vēlas pilnveidoties un kuriem klients ir pirmajā vietā, un kuriem ir svarīga atbildība un sadarbība.
ERGO pastāvīgi piedāvā obligātās prakses vietas dažādu augstskolu studentiem. Labprāt gaidām pie sevis praksē ekonomikas, finanšu, biznesa vadības un administrācijas, transporta inženierzinātņu, komunikācijas vai jurisprudences studentus. Prakses laikā ERGO ir iespēja iepazīties ar apdrošināšanas nozares ikdienu, attīstīt un pilnveidot savas prasmes un zinošu kolēģu vadībā iegūt vērtīgu pieredzi.
Ja vēlies savu karjeru sākt pie mums un Tev ir interese par praksi ERGO uzņēmumos, sūti savu CV uz e-pastu personals@ergo.lv, norādot vēlamo prakses laiku un pilsētu, interesējošo nodaļu vai sfēru, kā arī pievieno aprakstu par sevi.
Par prakses iespējām aicinām interesēties vismaz divas nedēļas pirms tās sākuma.
Veiksmīgākos studentus, kuri atzinīgi izgājuši praksi, mēs nereti aicinām pievienoties mūsu komandai un veidot savu karjeru ERGO!
Aktuālās vakances
Mazo un vidējo uzņēmumu darījumu vadītājs (2 vakances)
Galvenie pienākumi:
- Aktīva juridisko personu piesaiste un apdrošināšanas produktu pārdošana
- Noteikto pārdošanas mērķu izpilde
- Produktu prezentāciju vadīšana juridiskajiem klientiem
- Apdrošināšanas piedāvājumu sagatavošana, līgumu administrēšana un slēgšana
- Dalība aktīvās pārdošanas aktivitātēs
Nepieciešamā kvalifikācija:
- Vismaz 2 gadu pieredze finanšu nozarē (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze apdrošināšanas nozarē)
- Vismaz 2 gadu pieredze klientu attiecību veidošanā vai pārdošanā
- Augstākā izglītība
- Proaktīva personība ar izcilām komunikācijas un sadarbības prasmēm
- Ļoti labas prezentēšanas un argumentēšanas prasmes
- Ļoti labas latviešu valodas zināšanas un vēlams labas krievu sarunvalodas zināšanas
- Pieredzējuša lietotāja iemaņas MC Office
ERGO piedāvā:
- Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
- Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Autostāvvietu
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba samaksu sākot no 1500 EUR līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas mēnesī, kas sastāv no pamatalgas un mainīgās daļas
Darba vieta: Gunāra Astras iela 8b, Rīga un Nometņu iela 61, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena - Piektdiena 08:30-17:00.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai – intervijai.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “MVU Darījumu vadītājs Astrā” vai “MVU Darījumu vadītājs Āgenskalnā” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv līdz š.g. 31.maijam.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Dzīvības apdrošināšanas pārdošanas speciālists Zvanu centrā
PRASĪBAS KANDIDĀTAM:
- Darba pieredze pārdošanā un klientu apkalpošanā pa telefonu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze dzīvības apdrošināšanas nozarē)
- Vēlme pārdot un sasniegt augstus rezultātus
- Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, precizitāte un atbildības sajūta
- Patika komunicēt ar klientiem pa telefonu un e-pastā
- Teicamas latviešu valodas zināšanas
- Labas iemaņas darbā ar datoru un spēja apgūt jaunas programmas
- Vēlama augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
GALVENIE DARBA PIENĀKUMI:
- Aktīvi pārdot apdrošināšanas pakalpojumus
- Piesaistīt jaunus klientus
- Nodrošinat izcilu klientu attālinātās apkalpošanas servisu, individuālu pieeju, izzinot klientu vajadzības un piedāvājot piemērotākos risinājumus
- Piedalīties aktīvās pārdošanas pasākumos
- Sagatavot apdrošināšanas piedāvājumus
- Slēgt un administrēt apdrošināšanas līgumus
ERGO PIEDĀVĀ:
- Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
- Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Autostāvvietu
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba samaksu sākot no 1200 EUR līdz 2000 EUR pirms nodokļu nomaksas mēnesī, iekļaujot ceturkšņa un mēneša mainīgo daļu
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena-piektdiena, 08:30-17:00.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai – intervijai.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Dzīvības apdrošināšanas pārdošanas speciālists” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv vai piesakies portālā www.cv.lv līdz š.g. 25.maijam.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Senior Actuary (non-life)
Requirements:
- Higher academic education in mathematics, statistics, IT or actuarial science.
- Previous work experience as actuary or data analyst in the insurance industry.
- Strong presentation skills.
- Experience in data processing.
- Proactive behavior and ownership of work is encouraged.
- Good analytical and mathematical skills, accurate working methods, strong attention to details.
- Experience with data management programs (e.g. R,Python, SAS); experience with R is not mandatory, although it is preferred.
- High analytical skills to handle complex tasks, forward-looking and strategic thinking.
- Knowledge of IFRS17 and/or Solvency II.
- Capable of analysing data, drawing insights, creating presentations, and providing feedback.
- Very good knowledge of Excel.
- Fluent English (tasks and communication on Baltic level) and local language skills.
Responsibilities:
- Prepare data for technical reserves calculation and participate in calculation of technical provisions (IFRS and SII basis).
- Participate in Solvency Capital. Requirement calculation process and related activities, including reporting.
- Participate in report automatization and document update (methodologies/instructions) activities.
- Participate in statutory reporting activities.
- Participate in portfolio and risk modelling.
- Conduct in-depth result analysis (data review, presentation, and commentary).
- Conduct ad hoc actuarial analysis.
ERGO offers:
- Strategic partner to Management Board, ensuring effective decision-making, driving key initiatives, and overseeing executive operations
- Diverse and challenging tasks and international projects on Baltic level
- Opportunities for professional and personal growth
- Flexible work organization and the possibility of working partially remotely
- Benefits from ERGO (health, life, accident insurance, extra vacation days and others)
- Salary 4300 EUR to 5000 EUR per month before taxes (based on experience and qualification)
Darba vieta: Skanstes street 50, Riga
Darba laiks: Monday- Friday, 08:30-17:00.
For applying, please send your CV and cover letter (in English) by 8th June via e-mail personals@ergo.lv with the subject “Senior Actuary non-life” or via www.cv.lv portal.
We will contact those candidates who will be nominated for the next selection level – interview.
Please get acquainted with the principles of candidate data processing on the ERGO website: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Data Protection Officer
Our expectations:
- Higher education in Law science
- At least 2 years’ experience in data protection officer or lawyer position, preferably in financial sector
- Data Protection Officer certificate will be considered as advantage
- Knowledge of applicable laws and regulations in the field of personal data processing and the ability to apply it practically
- Fluent English (work materials in English and communication on Baltic level)
- Ability to perform information analysis
- Accuracy, high sense of responsibility and ability to multitask
- Initiative, ability to work independently, make decisions and take responsibility
Main responsibilities:
- Inform, consult and advise ERGO employees on applicable personal data processing principles and requirements
- Monitor the compliance with the applicable laws and regulations in the field of personal data processing and ERGO internal regulations
- Cooperate with the local Data Protection Authority and be the contact person in matters
- Provide answers to data subject and cooperation partners requests
- Provide an advice and instructions in regard to development and implementation of ERGO’s internal regulations in the field of the personal data processing;
- Train employees who are involved in handling personal data and take other measures to raise awareness on personal data protections issues
- Perform other data protection officer duties according to GDPR Directive
ERGO offers:
- Diverse and challenging tasks and projects
- Flexible work organization and the possibility of working partially remotely
- Benefits from ERGO (health, life, accident insurance, extra vacation days and others)
- Salary 3200 EUR to 4000 EUR per month before taxes (based on experience and qualification)
Darba vieta: Skanstes street 50, Riga
Darba laiks: Monday- Friday, 08:30-17:00.
For applying, please send your CV and cover letter (in English) by 25th May via e-mail personals@ergo.lv with the subject “Data protection officer” or via www.cv.lv portal.
We will contact those candidates who will be nominated for the next selection level – interview.
Please get acquainted with the principles of candidate data processing on the ERGO website: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Brokeru un stratēģisko klientu attiecību vadītājs
PRASĪBAS KANDIDĀTAM:
- Vismaz 2 gadu pieredze finanšu nozarē (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze apdrošināšanā)
- Vismaz 2 gadu pieredze klientu attiecību veidošanā vai paŗdošanā
- Proaktīva personība ar izcilām komunikācijas un sadarbības prasmēm
- Ļoti labas prezentēšanas un argumentēšanas prasmes
- Darba pieredze klientu apkalpošanā
- Ļoti labas latviešu valodas un agļu valodas zināšanas (sadarbības uzturēšanai ar ārvalstu sadarbības partneriem un dokumentācijai angļu valodā)
- Labas datora lietošanas iemaņas (Microsoft Office vidē)
GALVENIE DARBA PIENĀKUMI:
- Ilgtermiņa attiecību veidošana ar apdrošināšanas brokeriem uzņēmuma pārdošanas mērķu sasniegšanai
- Efektīvu pārdošanas procesu nodrošināšana
- Jaunu sadarbības iespēju izvērtēšana un priekšlikumu prezentēšana
- Datu analizēšana, priekšlikumu izstrāde
- Uzņēmuma darbinieku konsultēšana sadarbības veicināšanas jautājumos
ERGO PIEDĀVĀ:
- Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
- Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba samaksu sākot no 1850 EUR līdz 3000 EUR pirms nodokļu nomaksas mēnesī, iekļaujot atalgojuma mainīgo daļu
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena-piektdiena, 08:30-17:00.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi "Brokeru un stratēģisko klientu attiecību vadītājs" gaidīsim uz e-pastu personals@ergo.lv līdz šī gada 25.maijam.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai - intervijai.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Digital Solutions Project Manager
Our expectations:
Qualifications
- Bachelor’s degree in Information Technology, Computer Science, Business, or a related field
- 2+ years of project management experience, with at least 3 years in digital solution delivery
- Proven track record of leading cross-functional teams in fast-paced environments
- Exceptional organizational, communication, and stakeholder management skills
- Excellent English (work materials in English and communication on Baltic level) and local language skills (Latvian, Lithuanian, or Estonian)
Preferred Skills
- Understanding of UX/UI principles and software development life cycles
- Experience in data-driven or AI-enabled project environments
Responsibilities:
- Call Center Software Supervision. Coordinate improvements to call center technologies, including implementing new features and ensuring the full utilization of existing capabilities. Collaborate with stakeholders to gather requirements, define project scope, and establish key milestones
- Digitalization of Customer Touchpoints. Coordinate end-to-end projects aimed at digitalizing customer touchpoints by identifying areas for improvement and streamlining processes
- Self-Service Functionality. Coordinate the development and enhancement of self-service solutions in collaboration with relevant teams, helping to ensure customers can manage their services conveniently and efficiently
- Customer Surveys and Communication Tools. Oversee the implementation and optimization of tools for collecting customer feedback and improving communication
- New Solutions / Group Collaboration. Promote and support the implementation of new digital solutions in close cooperation with Group teams to enhance the overall customer experience
- Monitor Digital Trends in the Baltic Market. Continuously monitor digital trends and market developments within the Baltic region
- Reporting. Prepare, review, and communicate reports related to digital initiatives within the Group
ERGO offers:
- Diverse and challenging tasks and projects
- Flexible work organization and the possibility of working partially remotely
- Benefits from ERGO (health, life, accident insurance, extra vacation days and others)
- Salary 2800 EUR to 3200 EUR per month before taxes (based on experience and qualification)
Darba vieta: Skanstes street 50, Riga
Darba laiks: Monday- Friday, 08:30-17:00.
For applying, please send your CV and cover letter (in English) by 8th June via e-mail personals@ergo.lv with the subject “Digital Solutions Project Manager” or via www.cv.lv portal.
We will contact those candidates who will be nominated for the next selection level – interview.
Please get acquainted with the principles of candidate data processing on the ERGO website: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Business Continuity Lead (temporary position)
Our expectations:
- Bachelor’s degree in Business Administration, Risk Management, IT, or a related field
- Proven experience in project management
- Strong knowledge of business continuity standards, regulations, and best practices in the financial sector
- Prior experience in business continuity planning, emergency management, or a similar role
- Professional certification in Business Continuity Management (preferred)
- Excellent communication and interpersonal skills with a mature, proactive mindset
- Fluency in English (work materials in English and communication on Baltic level) and at least one Baltic language (Latvian, Lithuanian, or Estonian)
Responsibilities:
- Ensure alignment with Group policies and compliance with applicable regulatory requirements
- Oversee and facilitate the development of emergency, business, and resource recovery plans
- Challenge and evaluate the effectiveness of business impact analyses
- Conduct risk assessments and coordinate mitigation plans for operational disruptions
- Collaborate with process owners and stakeholders to maintain business continuity readiness
- Lead business continuity awareness initiatives, training sessions, testing, and simulation exercises
- Coordinate with external suppliers to ensure compliance with the company’s continuity standards
- Prepare and present regular status reports to management and regulatory bodies
ERGO Offers:
- Diverse and challenging tasks and projects on Baltic level
- Flexible work organization and the possibility of working partially remotely
- Benefits from ERGO (health, life, accident insurance, extra vacation days and others)
- Salary 2800 EUR to 3300 EUR per month before taxes (based on experience and qualification)
Darba vieta: Skanstes street 50, Riga
Darba laiks: Monday- Friday, 08:30-17:00.
For applying, please send your CV and cover letter (in English) by 30th Mayvia e-mail atranka@ergo.lt with the subject “Business Continuity Lead” or via www.cv.lv portal.
We will contact those candidates who will be nominated for the next selection level – interview.
Please get acquainted with the principles of candidate data processing on the ERGO website: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade