Kā rīkoties, ja noticis negadījums? 

Arī pat visrūpīgāk izplānotajos ceļojumos var atgadīties, kas neparedzēts. Atceries, kā šādās situācijās rīkoties, lai nevēlamais atrisinātos raitāk.

  • novērtē radušos situāciju un dari visu iespējamo, lai mazinātu negadījuma sekas
  • ja nepieciešama medicīniskās palīdzības organizēšana vai pakalpojuma apmaksas garantija, sazinies ar mūsu diennakts palīdzības dienestu Euro-Center Prāgā, zvanot +420 221 860 607 (saruna iespējama angļu, vācu, krievu, franču vai spāņu valodā)
  • ziņo mums par notikušo, zvanot uz diennakts klientu atbalsta dienestu 1887, +371 67081887 vai aizpildot pieteikumu elektroniski
  • saglabā un iesniedz mums visus dokumentus, kas apstiprina apdrošināšanas gadījuma iestāšanos vietu, laiku, citus būtiskus apstākļus un zaudējumu apjomu (ārsta, policijas vai lidostas izziņu, čekus, rēķinus un citus dokumentus)
     

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit.