ERGO sniedz konsultācijas arī caur WhatsApp!

16.06.2025.

Rūpējoties par klientu apkalpošanas ērtību un ātrumu, apdrošināšanas sabiedrība ERGO ieviesusi jaunu saziņas kanālu klientu jautājumiem par apdrošināšanu – WhatsApp. Šim nolūkam klienti aicināti izmantot jau esošo ERGO Zvanu centra tālruni +371 22585500.

Caur ERGO WhatsApp ikviens var iegūt rakstiskas atbildes uz jautājumiem par apdrošināšanas pakalpojumiem, konsultācijas par apdrošināšanas veidiem un iespējām, proti, saņemt atbildes uz vispārīgiem jautājumiem, kuros nav nepieciešama apmaiņa ar klientu personas datiem. Savukārt gadījumā, ja ir aktuāla informācija par konkrētas atlīdzību lietas virzību, saziņai aicinām izmantot citus veidus, piemēram, e-pastu, sazvanīšanos pa tālruni vai vietni mansergo.lv.

"ERGO vadmotīvs ir “padarīt apdrošināšanu vienkāršāku”. Līdz ar WhatsApp pievienošanu saziņas kanāliem esam kļuvuši vēl ērtāk un vienkāršāk sasniedzami. Esam visur, kur ikdienas saziņā ir mūsu klienti, un kļūstam vienkāršāk pieejami visā pasaulē, jo WhatsApp ir ērts komunikācijas kanāls, atrodoties ārpus Latvijas. Pirmais klients, kurš ar ERGO sazinājās WhatsApp, tajā brīdī atradās ārzemēs un nevarēja izmantot telefonsakarus. Šī lietotne bija lielisks risinājums viņa situācijā," stāsta ERGO Pārdošanas un klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Anda Savļenko.

“Mūsu Zvanu centrs attīstās līdz ar klientu vajadzībām, vienlaikus iemiesojot ERGO vērtības – būt atvērtiem un pieejamiem katrā situācijā. Ieviešot WhatsApp līdzās jau esošajiem saziņas kanāliem – zvaniem, e-pastiem un čatam, spējam būt vēl tuvāk saviem klientiem tieši tajos brīžos, kad atbalsts ir vissvarīgākais. Šī ir daļa no mūsu apņēmības veidot cilvēcīgu un uz klientu orientētu pieredzi katrā kontaktā," saka ERGO Zvanu centra vadītāja Evita Melne.

Vēlies uzdot jautājumu par kādu no apdrošināšanas pakalpojumiem vai apdrošināšanas iespējām ERGO? Raksti mums WhatsApp: +371 22585500!