Kā izmantot veselības apdrošināšanas karti un saņemt atlīdzību?

Aicinām ERGO polisi izmantot racionāli, izvēloties saņemt valsts apmaksātus veselības aprūpes pakalpojumus. Tā samazināsi iespēju, ka apdrošinājuma summas limits tiek izsmelts par maksas pakalpojumiem jau polises darbības sākuma posmā un saglabāsi tā pieejamību līdz polises beigām, tai skaitā, neparedzētu veselības traucējumu ārstniecībai.

  • Pirms pieteikties maksas pakalpojuma saņemšanai, aicinām iepazīties ar ārstniecības iestāžu sarakstu, kas sniedz valsts apmaksātus ambulatorus veselības aprūpes pakalpojumus un informāciju par gaidīšanas laiku (dienās) to saņemšanai. Virkne valsts apmaksātu pakalpojumu var būt pieejami salīdzinoši ātrā laikā, līdzvērtīgi, kā maksas pakalpojumi
  • Pirms pakalpojumu saņemšanas, iepazīsties ar informāciju par savas apdrošināšanas nosacījumiem Veselības apdrošināšanas programmas aprakstā, kurš tev ir izsniegts vai pieejams ERGO mobilajā aplikācijā
  • Uzrādi Veselības apdrošināšanas karti un personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti) ERGO līgumiestādēs. Sev ērtāko līgumiestādi atradīsi šeit
  • Gadījumā, ja līgumiestāžu sarakstā esošā līgumiestāde atsakās pieņemt apdrošināšanas karti, lūdzu, sazinieties ar ERGO pa tālruni 1887 vai sūti informāciju uz e-pastu info@ergo.lv

Atlīdzības saņemšana:

  • Pēc pakalpojuma saņemšanas saglabā maksājuma dokumentus un/vai receptes, un/vai nosūtījumus un pēc iespējas ātrāk no pakalpojuma saņemšanas brīža, iesniedz ERGO atlīdzības pieteikumu, apdrošināšanas atlīdzības saņemšanai
  • Dokumentus ātri un ērti ir iespējams iesniegt, izmantojot ERGO mobilo aplikāciju
  • Mans ERGO pašapkalpošanās portālā
  • Aizpildītu atlīdzības pieteikumu kopā ar dokumentiem vari nosūtīt pa pastu arī uz ERGO galveno biroju Skanstes ielā 50, Rīgā, LV-1013, vai personīgi iesniegt kādā no ERGO birojiem
  • Atlīdzību uz tevis norādīto norēķinu kontu pārskaitīsim vidēji 2-3 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas