Kā rīkoties, ja noticis negadījums?

Pat ar vislielāko atbildību rūpējoties par uzņēmuma īpašumu, var atgadīties kas neparedzēts. Atceries, kā šādās situācijās rīkoties, lai nevēlamais atrisinātos raitāk.

  • novērtē radušos situāciju un dari visu iespējamo, lai mazinātu negadījuma sekas cilvēkiem un īpašumam
  • nekavējoties ziņo speciālajiem dienestiem (policijai, glābšanas dienestam, nama apsaimniekotājam)
  • ziņo mums par notikušo, zvanot uz klientu atbalsta dienestu 1887, +371 67081887 (no ārzemēm), vai aizpildot pieteikumu elektroniski
  • neuzsāc bojātā īpašuma atjaunošanu bez atļaujas, veic tikai neatliekamos darbus (telpu vēdināšanu, pagaidu durvju vai slēdzeņu uzstādīšanu, vētras laikā norautas jumta daļas pārklāšanu ar pagaidu segumu, īpašuma apsardzi)
  • nepieciešamos izdevumus saskaņo ar mūsu apdrošināšanas speciālistiem

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit.