Kā saņemt atlīdzību?

  • uzreiz pēc notikušā sazinies ar mūsu diennakts klientu atbalsta dienestu, zvanot 1887 (zaudējuma pieteikumu ērti vari aizpildīt arī internetā)
  • palūdz cietušajam iesniegt rakstisku pretenziju un norādīt zaudējumu summu
  • iesniedz mums paskaidrojumu par negadījumu, norādot, vai, tavuprāt, ir iestājusies atbildība par notikušo (atgādinām, ka bez saskaņošanas ar mums, tev nav tiesību atzīt vai apmierināt zaudējumu atlīdzības prasības)
  • saglabā un iesniedz visus dokumentus, kas apstiprina negadījuma iestāšanās vietu, laiku, citus būtiskos apstākļus un zaudējuma apmēru
  • uzņem un iesniedz notikumu un bojāto mantu raksturojošus fotoattēlus

Apdrošināšanas atlīdzība netiek izmaksāta, ja:

  • nav iestājusies mūsu klienta atbildība
  • negadījums noticis, veicot komercdarbību vai profesionālos pienākumus
  • zaudējumi nodarīts apzināti, ar ļaunu nolūku
  • notikums nav pieteikts noslēgtā apdrošināšanas līgumā noteiktajā termiņā
  • notikums definēts kā izņēmums noslēgtajā apdrošināšanas līgumā

Mums rūp tava drošība un sirdsmiers – sazinies ar mums un saņem atbalstu jebkurā diennakts laikā, zvanot +371 67081887 vai 1887.