Kā rīkoties, ja nepieciešama veselības aprūpe?

  • Plānveida palīdzību stacionārā būtu vēlams saskaņot ar mums vismaz piecas dienas pirms ārstēšanās
  • Akūta un neatliekama palīdzība diennakts stacionārā ar mums iepriekš nav jāsaskaņo
  • Saglabā visus dokumentus, kas saistīti ar pakalpojuma veikšanu un apmaksu
  • Ja nelaimes gadījums, saslimšana vai trauma notikusi ārzemēs un nepieciešama medicīniskās palīdzības organizēšana vai pakalpojuma apmaksas garantija, sazinies ar mūsu diennakts palīdzības dienestu Euro-Center Prāgā, zvanot +420 221 860 607 (saruna iespējama angļu, vācu, krievu, franču vai spāņu valodā)
  • Ziņo par notikušo mums, zvanot uz diennakts klientu atbalsta dienestu 1887, +371 67081887 (no ārzemēm) vai aizpildot pieteikumu elektroniski. 
  • Ja noticis negadījums, novērtē radušos situāciju un dari visu iespējamo, lai mazinātu negadījuma sekas. Nekavējoties ziņo par negadījumu speciālajiem dienestiem (policijai, glābšanas dienestam)
  • Saglabā un iesniedz ERGO visus dokumentus, kas apstiprina apdrošināšanas gadījuma iestāšanos vietu, laiku, citus būtiskus apstākļus un zaudējumu apjomu (ārsta, policijas vai lidostas izziņu, čekus, rēķinus un citus dokumentus)

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit.