Tiek ierobežota atsevišķu ERGO pakalpojumu saņemšana klātienē

Informācija atjaunota: 13.11.2020.

Cienījamais klient,

lai maksimāli ierobežotu vīrusa COVID-19 izplatīšanās riskus un rūpējoties par sabiedrības, tai skaitā savu darbinieku veselību, uz laiku tiek ierobežota dažu ERGO pakalpojumu saņemšana klātienē. 

Šobrīd  mūsu klientu apkalpošanas centros klātienē nav iespējams pieteikt veselības apdrošināšanas atlīdzības.

Šāds lēmums pieņemts, rūpējoties par mūsu darbinieku veselību, un balstoties uz klientu apkalpošanas vidējo laiku, kas šādos gadījumos pārsniedz 15 minūtes, un attiecīgi rada palielinātu inficēšanās risku. Veselības apdrošināšanas atlīdzības iespējams pieteikt ērtā un ātrā veidā attālināti, izmantojot mobilo aplikāciju vai pašapkalpošanās portālu mansergo.lv, kā arī, nosūtot pa pastu aizpildītus veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus ar maksājumu apliecinošiem čekiem.  


Vienlaikus aicinām maksimāli izmantot visas pieejamās pakalpojumu saņemšanas iespējas attālināti. Sevišķi to lūdzam ievērot, ja Jums saskaņā ar Jūsu darba devēja vai ārsta norādījumiem, vai valstī pieņemtajiem lēmumiem ir jāuzturas mājas karantīnā. Lielākā daļa pakalpojumu, tai skaitā apdrošināšanas polišu iegāde, apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana, konsultāciju saņemšana u.c., iespējama attālināti, gan izmantojot mūsu mājaslapā pieejamās tehniskās iespējas, gan mobilās lietotnes iespējas, kā arī sazinoties ar mūsu speciālistiem telefoniski. Lūdzam būt atbildīgiem un neapdraudēt sevi, citus klientus un mūsu darbiniekus!


Jebkuru jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mums, zvanot uz Klientu atbalsta tālruni 1887.

Visu ERGO biroju aktuālie darba laiki un kontaktinformācija pieejama šeit.  

Pateicamies par Jūsu sapratni un atbildīgo rīcību!


Tavs ERGO

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit.