Saīsināti darba laiki klientu apkalpošanai klātienē, vairāki biroji slēgti un ierobežota atsevišķu pakalpojumu saņemšana klātienē

Informācija atjaunota 15.05.2020.

Cienījamais klient,

lai maksimāli ierobežotu vīrusa COVID-19 izplatīšanās riskus un rūpējoties par sabiedrības, tai skaitā savu darbinieku veselību, uz laiku tiek slēgti atsevišķi mūsu klientu apkalpošanas biroji. Pārējiem birojiem ir mainīti darba laiki, un apkalpošana klātienē notiks tikai ar iepriekšēju pieteikšanos. 

Ņemot vērā, ka atsevišķi klientu apkalpošanas biroji atrodas vietās, kurās ir skaitliski liela apmeklētāju plūsma vai arī telpas ir slēgtas, ņemot

vērā Ministru kabineta pieņemtos lēmumus, klientu apkalpošanai klātienē ir slēgtas šādas klientu apkalpošanas struktūrvienības:

 

  • Filiāle “Elizabete” (Ieriķu iela 5, Rīgā, Zemesgrāmatas ēkā); tālruņi: 67333382, 67504924; e-pasts: elizabete@ergo.lv 
  • Filiāle “Astra” (Astras iela 8b, Rīgā); tālruņi: 67356315, 67356316; e-pasts: astra@ergo.lv 
  • Aģentūra “Cautio” (Rīgas iela 61, Daugavpilī); tālrunis: 28445757
  • Aģentūra “Apdrošināšanas centrs” (Brīvības iela 85, Rīga); tālrunis: 67316949; e-pasts: rudite.mickevica@ergo.lv

Mūsu darbinieki turpinās apkalpot šo klientu centru klientus attālināti, tāpēc, ja līdz šim mūsu pakalpojumus esat izmantojuši tieši šajos klientu centros, droši varat sazināties ar mūsu speciālistiem, zvanot vai rakstot viņiem. Mūsu speciālisti darīs visu iespējamo, lai nodrošinātu pakalpojumu sniegšanu un klientu apkalpošanu attālināti.

Vienlaikus informējam, ka pārējos klientu apkalpošanas centros klientu apkalpošanai klātienē tiek noteikts saīsinātais darba laiks, proti, būsim pieejami klientu apkalpošanai klātienē darbadienās no pulksten 10.00 līdz 14.00, kā arī klientiem nepieciešams iepriekš pieteikt savu vizīti, zvanot uz konkrēto biroju. Visu ERGO biroju kontaktinformācija pieejama šeit

  • Jāņa Bullīša birojs (Tirgus laukums 4, Dobele) P., T., Pk., 10:00-14:00, slēgts otrdienās un ceturtdienās; tālruņi: 6372389, 625951918; e-pasts: gunita.ivasko@ergo.lv

Pārējā laikā maksimāli nodrošināsim klientu apkalpošanu attālināti, tāpēc aicinām sazināties ar savu ERGO konsultantu vai zvanīt uz Klientu atbalsta tālruni 1887.

Tāpat informējam, ka šobrīd  mūsu klientu apkalpošanas centros klātienē nav iespējams pieteikt veselības apdrošināšanas atlīdzības. Šāds lēmums pieņemts, rūpējoties par mūsu darbinieku veselību, un balstoties uz klientu apkalpošanas vidējo laiku, kas šādos gadījumos pārsniedz 15 minūtes, un attiecīgi rada palielinātu inficēšanās risku. Veselības apdrošināšanas atlīdzības iespējams pieteikt ērtā un ātrā veidā attālināti, izmantojot mobilo aplikāciju vai pašapkalpošanās portālu mansergo.lv, kā arī nogādāt uz mūsu birojiem aizpildītus veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus ar maksājumus apliecinošiem čekiem aizlīmētā aploksnē vai nosūtīt minētos dokumentus pa pastu. 

Vienlaikus aicinām maksimāli izmantot visas pieejamās pakalpojumu saņemšanas iespējas attālināti. Sevišķi to lūdzam ievērot, ja Jums saskaņā ar Jūsu darba devēja vai ārsta norādījumiem, vai valstī pieņemtajiem lēmumiem ir jāuzturas mājas karantīnā. Lielākā daļa pakalpojumu, tai skaitā apdrošināšanas polišu iegāde, apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana, konsultāciju saņemšana u.c., iespējama attālināti, gan izmantojot mūsu mājaslapā pieejamās tehniskās iespējas, gan mobilās lietotnes iespējas, kā arī sazinoties ar mūsu speciālistiem telefoniski. Lūdzam būt atbildīgiem un neapdraudēt sevi, citus klientus un mūsu darbiniekus!

Jebkuru jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mums, zvanot uz Klientu atbalsta tālruni 1887.


Pateicamies par Jūsu sapratni un atbildīgo rīcību!

Tavs ERGO

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit.